Selasa, 22 November 2011

holiday time part 1

salam....
xtaw nk tulis apa dah kat cnie...sje je nak isi masa lapang
minggu lps minggu aku melancong n jalan2 je....aku n sidia buat semua xtvt sama2
Dia ada disamping aku selama seminggu aku  bercuti DEEPAVALI....semua student balik kg kot..aku je mls nk blik kampung,..Dia ada gak ajk aku blk kg,..tp aku buat xtw je..aku nk p jln2 tempat lain....
mls nk blk bkn sebab apa..sbb lg 2 minggu cuti lg....semperna HARI RAYA AIDILADHA....

jom layan gambar2 aku...masa aku tgk bercuti dengan DIA

pic nie msa aku ikut shah n adik beradik dia p konvo "yang"....xde tempt nk p n msa pn xmengizinkan kami bercuti lama2....so I-City je la tempat pilihn.....nasib mlm tu xujn..leh la snap pic bnyk2......

dh penant jln singgh minum jap...........tu pn ambik air yg mir bli...thanks yea..hehehehheh
shah yg xleh bla.......sje nk mengelat la tu.....yng xyh la buat muka cm2 ek...dh taw dh nk dpt jwpn apa........
weeeeeeeeeeeeeeeeek......

bergambr sma k.cik n yang....


tgggu
sambungan 
part ke 2
lak yea...

.........
....
......


tggu taw

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan