Selasa, 22 November 2011

holiday time part 2

haiiiiiiiii
ini hari aku xde la bz sgt(alsn padahal asgment xsiap2 pn lg tmbah ngn mid term xbca apa2 nota pn)...hahahahahaa
bkn apa dh jem sgt nie so perlukn ruang untk merapu sekejap....
ayat mmg xleh blaaa kan...
sabar je la yea......

berbalik pada tajuk kat atas.....sje nk bgth aku p bercuti lagi..hehehehee
borim masa2 so xde apa2 nk buat ajk la My BF p jln2...(sebenarnye dia yg ajak aku p sne)
law ikut kn aku nk p tempat lain.....tp kn bab kata org ramai2 xpe p mne2 pn asa bersama dh cukup mengembirakan...iyo la tuuuuuuuuuu..
  tp mmg serius aku hepi ada ngn si dia........

sje je nie nk pose kt dpn nie...


nk jugk......
nk gk cri bunga yg sme wrna ngn bju kita org....dh dpt pn.....


merenung masa dpn ke tuuuu....

nk jugk la.....hahahahah


hepi always.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan