Ahad, 1 Januari 2012

Jalan- Jalan Bersama Myee + Fiza

seharian berjalan sakan...maklum la bosan duk kt bilik nasib da anak buah yang duk dekat penang leh je ajk berjalan2....
stdy xmaw law bab berjalan laju ja..hahahahha...itu aku asa semua orang taw...
first kita  org menuju ke bukit bendera..fiza yang ajk sebab dia xpernah lagi p sana....aku ok je p mne2 pn ikt je cz aku bkn nye taw sgt pn jln kat cni....
Pemandangan semasa dalam tran......naik je msti nk duk depan bru la dapat tengok jalan..jauh atau x...hehehe


Nie pemandangan P.pinang yang diambik semasa berada kat atas dah..bukit bendera.
cantik gak pemandangan nie


banyak2 bunga kat atas nie...ini lah bungan yang paling cntik aku asa.....
aku lebih suka bungan yang lebih dri daun.....baru nampak cntik



first time aku bergambr ngn ular.....xde la asa cm takut sgt....tpi xnk duk dpn..hahhahha
fiza dah buat muka takut la tu.......


ok la sekian dulu yea...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan