Selasa, 19 Julai 2011

jari kene gigit

 huhuhuhuhu..sakit betui jari telunjut aku kene gigit dekat Aqil Darwis Qayyum..............asa macam nak putus dah...aku saja nak tengok dia makan apa cz takut dia pungut apa2 je kat lantai..budak nie suka sangat pungut benda kat lantai dan masauk kat mulut......jom tengok jari aku yang jadi mangsa aqil

korang nampak tak kesan kat jari nie kesan gigi aqil....lengkok jari aku...skrang nie pn asa lagi...
masa nie aku marah dia wat xtaw je......geram nye aku asa kat budak nie..daia leh wt muka seposen je


Nie dari arah belakang,.....skt wwwwooooooooooooi


hahhahaha kan dh nangis..tgk semua air mata dia dah kaur...ati sensitif sgt tapi wt org sakit tu yang kene marah tu.......................nie dtg nk memujuk la nie suh org aku senyum...bru leh wt lagi.....tgk sekali cian gak nangis sampai kuar air mata ..suara xyah ckp la aku asa sampai tingkt 5 dengar suara dia nangis..padahal aku xpukul pn hanya marah je.........
nie la dia law xpernah kene marah kan law sekali kene marah, satu umah bising dengar dia menangis....

AQIL wat lagi m.tie cubit pipi tu......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan