Sabtu, 8 Januari 2011

terasa sedih kejap2

salam semua..........................
pagi ahad yg cerah...ok la tu...tp xseceria hati aku.....huhuhuhuhuhuhu
pagi nie enth kenapa asa sedih sangat mybe smlm gaduh ngn boy kot  huhuhuhuh....enth la apa nk jdi ngn kami sekarang nie....huhuhuhu..smpai skrg duk gaduh lgi law pn si dia cuba tok jernihkn keadaan tp aku msh xdpt nk terima semua nie...asa mcm xyakin pn da nie..tpi aku hnya berdoa law da jodh kami ada la kn......
 Semalam my sis da bgth ayh suh dia kawin dlm msa terdekat ...tpi dia cm xsedia lgi..dr segi fizikal n mental mybe dri segi kewangan juga............huhuhuh
da bgth law arwah mek msh ada tentu rancangan majlis perkahwinan nye akan diatur dengan baik......tpi mgkin ini semua da hikmah nanti..siapa tahu kan? aku bgth kawin je la kn dh lame tggu..dalam nada bergurau aku lak yg kne..heheheehehhe..apa punya sis la nie........
aku hnya mampu berdoa agar semua nya berjalan ngn lancar nanti
n law dia dh sedia nk kawin aku pn tumpng gembira sma...
miss my mom n dad.........
n my family.......................xnak sedih sowang2..huhuhuhhu

2 ulasan:

  1. sabaq la syg..!!! angap jew sume ne 1 ujian okeh.. xmau cedih2

    BalasPadam
  2. thanks yunk.............aku xmampu nk kawal perasaan2...............hanye aku yg asa semua nie.law pn yg lain tetap jua ada kehilangan..tpi perasaan tetap xsama

    BalasPadam